مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-21سياسي

پیام فتح| بالندگی دفاعی حاصل از دوران جنگ نباید متوقف شود


یکی از ثمرات ارزنده دوران دفاع مقدس، همگرایی عمیق ملت ایران در مواجهه با دشمن و مقاومت فراگیر بود که اکنون نیز به بهره مندی از آن در مواجهه اقتصادی با دشمن نیاز داریم.

- محمد آشوری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و همه شهدای انقلاب اسلامی، عنوان داشت: یکی از ثمرات ارزنده دوران دفاع مقدس که تبلوری عینی در جامعه ما یافت، اتحاد بر سر مقاومت فراگیر در برابر دشمن متجاوزی بود که از سوی 55 کشور دنیا مورد حمایت مستقیم قرار داشت و ملت ما نمونه کم نظیری در دنیا در ایستادگی سلحشورانه در برابر تجاوز دشمن است.

وی با بیان این که ماهیت انقلاب اسلامی به گونه ای بود که هم بلوک شرق و هم بلوک غرب از فروپاشی نظام شاهنشاهی احساس خطر عمیقی کرده بود، خاطرنشان ساخت: جلوگیری از شکل گیری یک نظام موفق مبتنی بر اراده مردم و توام با استقلال سیاسی و اجتماعی از جمله دلایلی بود که انبوهی از سلاح، نیرو و پول در اختیار رژیم بعثی عراق قرار گرفت تا جنگی تمام عیار را به ملت ایران تحمیل کند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس ادامه داد: دشمن بعثی فراگیرتر از آنچه در محاسبات نظامی بتوان به آن پرداخت، به کشورمان حمله ور شد و برآوردهای دقیق نظامی کارشناسان مطرح غربی که حمایت مستشاری از صدام می کردند این بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام فتح| بالندگی دفاعی حاصل از دوران جنگ نباید متوقف شود

پیام فتح| بالندگی دفاعی حاصل از دوران جنگ نباید متوقف شود